050-6497443

לייעוץ ותאום תורים

מימוש עצמי והגברת המיקוד והשלווה

רוצה יותר מימוש עצמי? בתחילה צריך להבין מיהו ה"עצמי" אותו אנו מבקשות לממש

סיפור נפוץ:

תינוק שאמו הצעירה מביאה אותו לרופא בגלל פריחה אדומה באזור החיתול. הרופא נותן מרשם למשחה. והופ !! הפריחה תוך יום וחצי נעלמה.  כמה ימים לאחר היעלמות הפריחה מופיעה נזלת, הולכת וגוברת, המצטברת בברונכיות וגורמת לשיעול שהופך בסופו של דבר לדלקת ריאות. 

האמא מקבלת מרשם לאנטיביוטיקה, נותנת לתינוק, והנה הופ !!! השיעול, החום ודלקת הריאות עוברים. רק שמאז כל שבועיים התינוק חולה במשהו אחר… בעיקר במערכת הנשימה. היום הוא לפני ניתוח הסרת כפתורים,… 

מסקנה חשובה:

העלמותם של סימפטומים אינם בהכרח מעידים שהתרחש תהליך של ריפוי !! לפעמים זה בדיוק ההיפך !! הסימפטומים נעלמים במקום אחד, שטחי יחסית, עמו תפרחת חיתולים על הטוסיק של התינוק, אך במקום לצאת מהמערכת הגופנית של התינוק לחלוטין, המחלה נעלמת מהעור ועוברת למערכת הנשימה, שהיא עמוקה וחיונית יותר לחיים מאשר העור. 

לצערנו הרפואה המערבית מבוססת על העלמת סימפטומים. יש רופא המתמחה באיבר או במערכת גופנית כלשהי, ואינו בקשר עם רופאים מומחים אחרים, כך שיהיה מי שיראה את המכלול של האדם. חסר מי שיוכל להתבונן ולראות את המסלול בו “צועדת” המחלה, ולהבין מה ניתן לעשות על מנת שיהיה ריפוי.  

תבונת הרפואה ההוליסטית

כל סוגי הרפואה ההוליסטית בכלל, וההומיאופתיה הקלאסית בפרט, מתייחסים את האדם כמכלול. כאן כל הסימפטומים קשורים זה לזה, והם תוצר של סימפטומים קודמים שהופיעו והתריעו על העיה, אך השתיקו אותם. וכעת הסימפטומים הקיימים הם אלו שצועקים חזק יותר כדי שנקשיב וכדי שנגיע לריפוי. 

כל מחלה מופיעה בהתחלה כאיתות בריאותי קל, וכשלא עושים שינוי רגשי – התנהגותי מטפל, הסימפטומים מבינים שהם צריכים לצעוק חזק יותר, ולכן הם עוברים להציג את עצמם במערכות עמוקות יותר בגוף, מערכות שאם הן נפגעות, זה יהיה יותר ויותר מסכן חיים. אין אדם בעולם שמחלה אוטואימיונית קשה ו/או סרטן, הם האיתות הראשון שהוא מקבל מגופו ומהחוסן הנפשי שלו. 

מסלול של ריפוי  

כוח החיים שיש בכל אחד מאתנו, הנקרא גם Vital Force, הוא האחראי על פעילות תקינה של מערכת החיסון. כאשר הוא נחלש, מתחילים לצוץ סימפטומים. לראשונה יופיעו סימפטומים באזור חיצוני ושטחי ובפלג הנמוך של הגוף. כמו: פריחה ברגליים. 

טיפול נכון בפריחה, לדוגמא, כמו טיפול בהומיאופתיה קלאסית, יודע להוציא את הפריחה מהמערכת באופן מלא. כך שהפריחה תעבור, ויחד עם זאת, לא יופיעו סימפטומים אחרים במערכת גופנית עמוקה יותר, ולא סימפטומים בפלג עליון יותר של הגוף. 

אם מסלול הסימפטומים הוא מפנים הגוף אל החוץ, ומפלג גוף עליון לכיוון למטה – הרי התחולל ריפוי. דוגמא לריפוי:  ילד עם דלקות גרון כרוניות, הגיע לטיפול הומיאופתי. בעזרת הטיפול הדלקת גרון האחרונה עברה אחרי שלשול של יום וחצי. ומאז דלקות הגרון לא חוזרות יותר כבר תקופה ארוכה. מה קרה כאן? דלקת גרון עמוקה יותר , והריפוי הוציא אותה מהמערכת ע”י שלשול, הנמצא נמוך יותר וחיצוני יותר ממערכת הנשימה.   

מסלול של דיכוי 

טיפול שגוי בפריחה, לדוגמא, כמו טיפול ע”י תרופות קונבנציונליות ומשחות סטרואידים למיניהן, יודע להעלים את הסימפטום המקומי בלבד מבלי להתייחס למחלה עצמה. בסגנון המוכר של :”הניתוח הצליח אך החולה מת”

תוצאת הטיפול הזה היא שטחית כמוהו, הפריחה תעבור, אך המחלה תידחק למערכת עמוקה יותר, שבריאותה הלקויה מסכנת חיים. 

ברוב הפעמים דיכוי של מערכת העור, מעבירה את המחלה ישירות למערכת הנשימה. הפריחה עוברת ואז מופיע שיעול, ליחה ונזלת שהופכת חיידקית, והילד מקבל פעמים רבות אנטיביוטיקה, המעלימה גם סימפטומים אלו. כך נדחקת אותה המחלה עמוק יותר, ולאיברים עליונים יותר כמו מע’ הנשימה והמוח. זהו מסלול של דיכוי ולא ריפוי, למרות שהסימפטומים הראשוניםם נעלמו, הגוף נשאר חולה !!! 

עוצמתו של ריפוי סינרגטי

הטיפולים בקליניקה של לימור אבירז הם טיפולים מחוללי ריפוי, ולעולם אינם טיפולים המייצרים דיכוי. יחד עם העלמותם של סימפטומים ו/או מחלות ותופעות בריאותיות, המטופלות נשארות חופשיות מהגורם למחלה או הסימפטומים לתמיד. 

לא רק שהמחלה נדחפת למקום אחר, כפי שקורה ברוב המקרים של טיפול סימפטומטי בלבד, אלא שהיא עוזבת אחיזתה מהגוף ומהנפש בעדינות וברכות. שחרור של אחיזת הגורם המחלה את הגוף ואת הנפש, הוא הרבה יותר מהעלמת כמה סימפטומים בודדים, מציקים ככל שיהיו. השחרור מביא לריפוי בתחומים רבים, שעם רובם התרגלנו לחיות. 

לדוגמא: אישה שמגיעה בגלל פטריה וגינלית, מטופלת בהומיאופתיה קלאסית ו/או קונסטלציה משפחתית, ומשתחררת מאחיזה פטרייתית מתעלקת, הן של הפטריה והן של צרות רבות הבאות איתה. ולכן בנוסף לריפוי הגרד המציק היא זוכה לשינה טובה יותר, ערנות ומיקוד גוברים במשך היום, הדחף הבלתי נשלט למתוק מתאזן, היא יותר שלווה בבית, וכן גם אנשים עלוקות שגרמו לה ל”גרד נפשי” מתנקים מנתיב חייה בקלות וללא מאמץ. זהו ריפוי סינרגטי מהמם ביופיו

שירותי הקליניקה לנשים, תינוקות וילדים

הומיאופתיה קלאסית

ריפוי טבעי במחלות קיימות, מחלות חוזרות וכטיפול טבעי מונע מחלות בעתיד. טבעי לחלוטין

קונסטלציה משפחתית

שחרור מתקיעויות בחיים שהועברו אלינו מהדורות הקודמים במשפחה

יעוץ אישי

להבין את המחזוריות של האירועים הדרמטיים בחייך ולמנוע מהפיק הבא להופיע
נשים
תינוקות וילדים
צרכים מיוחדים
אבדן ושכול

לגלות עוד מהאתר זמן לריפוי - לימור אבירז המרכז לטיפול בבעיות נלוות לאוטיזם

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

Scroll to Top
×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× פניה מהירה